»Zdaj je teh različnih poročil, zapisnikov, evidenc toliko, da jih sploh ne znam našteti.«
»Srednješolca lahko uči struženja kdorkoli, ne more pa prvošolca učiti slovenščine kdorkoli.«
»Učitelji bodo odgovorni za upoštevanje priporočenih ukrepov, za vzgojno delovanje, za medosebne odnose, za učni načrt, za znanje in za realnost ocen.«
»Če je vrnitev v šole varna, potem recimo maske, ki so za zdravega človeka dokazano škodljive, ne bi smele biti v naboru priporočljivih ukrepov, če je varna, naj se odpre za vse, če pa šola ni varna, potem pa naj ostane zaprta.«
»Vsakdo, ki je kdaj hodil v šolo, zdaj že ve, kako bi se v šoli moralo delati.«
»Vsakdo, ki je kdaj hodil v šolo, zdaj že ve, kako bi se v šoli moralo delati. V resnici ni tako preprosto. Usklajevanje pričakovanj in pa resnična zmožnost je v resnici ena bolj zahtevnih stvari v šoli.«
»O, to pa ja. Za ocene se zelo borijo, pa pravzaprav ne za visoke ocene, borijo se za petke. Ker nič manj kot pet, nič manj kot 100 odstotkov ni več dobro, kar je po mojem mnenju strašno skrb vzbujajoče, saj ta tekmovalnost ustvarja nesrečne otroke, ustvarja občutek, skorajda večne neuspešnosti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju